donderdag 11 augustus 2011

Memory frames & capsules

Vanwege de zomervakantie voorlopig even geen nieuwe Mood Papercrafters. Maar ik vind het leuk om jullie te blijven inspireren.

Because of the summerholiday for a while no new Mood Papercrafters. But I love to inspire you.

Ik hou van altering en mini scrappen. Vandaar deze keer een altering project.

I love to alter and mini scrapping. So this time an altering project.

Pas geleden heb ik met Memory frames en capsules van Ranger gespeeld. De grootte van deze frame is 1 x 3 inches (2,54 x 7,61 cm). De mogelijkheden zijn er legio om ze helemaal naar jou zin te maken. In plaats van afbeeldingen kun je uiteraard ook foto's gebruiken.

Recently I've played with Memory frames and capsules from Ranger. The size of this frame is 1 x 3 inches (2,54 x 7,61 cm). The possibilities are endless to make them the way you like it. In stead of images you can also use pictures.

Ik heb per frame 2 capsules gebruikt, want ik had geen glazen plaatjes. Maar je kunt ook een Memory capsule (voorkant) tezamen met een Memory glazen plaatje (achterkant) gebruiken.

I've used per frame 2 caupsules, because I didn't have any glasses. But you can also use one Memory capsule (front) together with one Memory glass (front).

Gebruik de ingelijste capsules als decoratie bijvoorbeeld in een shadowbox (Tim Holtz Alterations).

Use de framed capsules as a decoration for example in a shadowbox (Tim Holtz Alterations).

Dit zijn mijn framed capsules:

These are my framed capsules:

Voorkant (front).



Achterkant (back)



Voorkant (front).



Achterkant (back).



Voorkant (front).




Achterkant (back).

4 opmerkingen:

  1. Oh wauw zeg, wat zijn die leuk! Ik vind het ook een supergaaf idee om zo kleine keepsakes te bewaren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Droppies zijn het heel mooi gemaakt en lekker gepriegel ook...
    doegggggg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow die zijn onwijs leuk zeg! Erg arti, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Odetta, nog maar eens een nieuwe poging om berichtjes te posten op je prachtige blog. Ik vind al je nieuwe creaties weer helemaal super en geweldig. Maar je weet het..ik ben een heuse fan!

    Groetjes, marianne

    BeantwoordenVerwijderen