zondag 22 mei 2011

De blog Mood Papercrafter is van start gegaan!



De blog Mood Papercrafter is eigenlijk per ongeluk ontstaan. Nadat de vorige computer kapot was gegaan, kon ik bij mijn nieuwe computer niet bij mijn andere blog (http://somersetgarden.blogspot.com/ ). Uit frustratie is deze blog toen aangemaakt.

Maar al gauw genoeg kon ik op mijn Somerset Garden Blog, dus zat ik met een lege blog met een veel te leuke naam te kijken. Toen ontstond er bij mij een idee, om geweldige designers, die ik via het blogcircuit en internet heb leren, wil ik gaan benaderen met de vraag om mij te helpen deze blog te gaan vullen. Deze designers zullen een opdracht met een bijpassende kit van mij ontvangen om zodoende een project te kunnen maken. Het project kan een 12 x 12 inches layout, of een mini-album of een kaart zijn.
Tevens komt er ook een interview met de deelnemende designer. Het interview bestaat uit een vaste vragenlijst, zodat wij wat meer te weten komen over designer.


De bedoeling van Mood Papercrafter is om creatieve mensen te inspireren en uiteraard te laten meegenieten van al het moois wat er wordt gemaakt.

6 opmerkingen:

  1. Hoy Odetta,
    Veel succes met je tweede blog!
    Fijne dag!
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs leuk idee zeg. Ik heb je gelijk in mijn gmail-reader gezet om de laatste nieuwtjes bij te houden.

    Groetjes

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm a new follower. I love this altered design. Nice Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik voeg me toe als volger van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Odetta,
    Wat een ontzettend leuk initiatief! Ik ben volger geworden en ben erg benieuwd wat voor moois er allemaal geplaatst zal gaan worden op je blog!
    Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk idee zeg!
    ik voeg me toe als volger van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen