zaterdag 16 juli 2011

Lean de Ruiter

De Mood Papercrafter voor deze keer is Lean de Ruiter. Lean heeft een zeer herkenbare eigen stijl en haar werk is zowel nationaal en internationaal zeer geliefd!

This time's Mood Papercrafter is Lean de Ruiter. Lean has got her very own, recognizable style and they love her work very much in the Netherlands and abroad!

Hoi, ik ben Lean de Ruiter en woon samen met Ron, Chippie (hond) & Isja (kat) in het westen van Brabant.

Ik scrap alweer zo'n 6 jaar, maar eigenlijk stiekem heel lang geleden ook al. Toen ik 12 jaar was, bewaarde ik al van alles: stickers, suikerzakjes, bierviltjes, rekeningen..... alles wat een aandenken was aan een leuke dag of vakantie. Zelfs buitenlandse munten moest ik hebben of wijnetiketten! Ik woonde nog in ons vorige huis, alweer 9 jaar geleden denk ik, en ik kocht een blad "Creatief met Foto's"...... ooooo wat gaaf, maar dat gaat mij nooit lukken. 8 jaar geleden verhuisd, nog geen baan hier...... hahahahaha, ja, ja, de verveling slaat toe, hè! Kocht een hele simpele digi-camera en ja, toen waren de rapen gaar!!! Eerst voorzichtig begonnen, wel leuk hoor dat scrappen. Tweedehands spulletjes en het een beetje aangekeken voor een jaar. Toch maar eens naar Heesch (Scrapbookwinkel met het zelf uitgegevenblad Creatief met Foto's), wist ik veel, een p.c. had ik niet en bloggen, wat is dat???!!!. Twee jaar geleden in januari toch maar een laptopje (zo gemakkelijk met shoppen ook) aangeschaft, hé wat gaaf die blogs (wil ik ook wel proberen)..... nou, de rest is wel een beetje bekend en te vinden op mijn blog..... nee, niet verslaafd hoor!!!

Mijn stijl weet ik zelf niet echt, maar laatst schreef iemand dat dat "shabby chic" is, o.k. vind ik zelf ook weel een beetje. Ik scrap graag met Webster's Pages (ook andere merken, hoor) en gebruik heel veel kant, stof, stukken kartonnen doos en chipboard. Zo is Chippie, de Border Collie, ook haar naam gekomen (zomaar een weetje).

Tips, nou eigenlijk niet, doe gewoon wat je zelf leuk lijkt of het nu papier van nu is of uit de oude doos. Misschien wel een klein tipje..... ik zelf ben gek van naturelle kleuren: bruin, wit, blauw, crème en veel in deze kleuren koop ik bloemen, stof, kant en papier. Ik weet gewoon dat ik dat altijd zal gebruiken, of het nu hip is of niet.

Ik wil ook Odetta heel graag bedanken voor het super mooie pakket en dat ook ik nu een Mood Papercrafter ben...... super, hoor! En tevens ook even zeggen dat dit een super gave blog is een top idee van haar om zo'n originele blog op te starten.

Dank jullie wel voor het lezen en alle lieve reacties!

Groetjes en heel veel scrap/blogplezier,

Lean

De blog van Lean: http://scrapselsfromlean.blogspot.com/.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Lean,
    Wat heb je een ontzettend mooie mini gemaakt met de kit van Odetta! Inderdaad zoals Odetta beschreef met veel details en die vind ik heel erg gaaf!! Ik ga gauw eens op je blog kijken want je hebt vast nog veel meer mooie dingen gemaakt!
    Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoy Léan,
    Fijn om ook jou hier als Mood Papercrafter te zien! Jouw werk, daar ben ik al lang fan van!
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk om te lezen zoiets als dit he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om zo meer over je te weten te komen. Echt superleuk dat je voor dit blog gevraagd bent, alles wat jij maakt wordt altijd supermooi en ook met de kit heb je iets geweldigs gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen